Pages

Jul 28, 2011

Rojak diri

hello semua. lama dah aku tak update blog. bukan malas. tapi masa tak mengizinkan. semakin hari , bertambah pulak kerja rumah aku. maklum lah. spm dah dekat :) so, entry kali ni nak cerita sikit. tapi cerita rojak . ta tak apa tu? campur2 la. haha

Makanan :

first aku nak share benda yang aku tak dapat makan. apa pun , banyak sangat makanan yang aku tak boleh makan/minum. antaranya :

- seafood ( kecuali ikan ) kalau tak boleh makan ikan nak makan apa lagi? :D
- tembikai . pelik kan? tak pelik bagi aku. haha
- nenas
-susu ( except soya bean . dutch lady etc xdapat )
-cencalu (belacan dapat pulak) haha

okayy, aku alergi sangat2 teruk . bau or terkena percikan air makanan ni pun aku x boleh. apa lagi nak sentuh. teruk kan? bukan mengada or choosy . tapi memang tak dapat. mana la tau kot2 korang jemput aku ke rumah. nanti ngate aku pulak -.-' AND aku bukan VEGETERIAN :) nak tau aku makan apa?

-ayam of course la. haha
-daging2 yang halal ok? haha. (tapi kureng sket makan daging )
-western food banyak aku dapat makan. kecuali yg ada seafood.

sekali lagi aku nak bagi tau. aku bukan MENGADA or CHOOSY :)
tak banyak makanan yang aku dapat makan. jimat duit siapa nak belanja aku. haha

Pelupa :

beralih ke cerita diri aku pulak. okayy. aku ada masalah pelupa. sangat :D dah macam orang umo 50 > je . haha. tapi aku tak nyanyuk lagi okayy? still hot! haha! omg - okay, back to the stry . aku kalau nak cakap kena bg aku cakap dulu . tau? bukan ngade or gediksss . i tak gedik ok. tp memang pun. haha . k kalau aku cakap jangan cross line. sebab dalam beberapa saat aku boleh lupa apa aku nak cakap. hebat kan? korang ade? tak ada ! haha .

contoh : (siap bagi contoh )

aku: eh korang nak tau tak semalam aku (tiba2 ada org cakap)

10 saat ....

aku : eh apa aku nak cakap tadi? ahh. nantila. hebat bukan?
(kalau aku tiba2 cakap mean aku dah igt apa aku nak cakap but take time la aku nak igt sebab dia tiba2 muncul ) haha!



alzheimer ? eh tak. haha. aku lupa sikit je.

yang lain nanti aku sambung yer? bye! :)





No comments:

Post a Comment