Pages

Jun 2, 2011

Sumpah BENGANG weyh!





sweet couple *lam cinta melody la :'(


hye alls. skrg hangat kat astro ria Sinetron Cinta Melody . sure suma tahu kan? HERO nye ELANG and HEROIN nye MELODY . salu kita tgk citer hero n heroin nye happy ending. TAPI citer ni TAK! ending nye cam . Ya allah! HAMPEHHHHH! benci tol la tgk. Ni psl si Husnina la ni. haha. skt hati mek.


eh tau tak aku tiap hari wat keje2 cpt tkt miss tgk citer tu. kalo mlm ada tusyen sure lambt aku g tusyn. tsyn aku start kol 7.30 . ak gerak dr umah 7.30 jugak. gara2 na tgk citer ni la! haih. BENGANGGGG! HAHAHA. EMO kan? bukan apa. aku xpect citer ni best . HAPPY ENDING. RUPA NYA DOP! ade ke patut MELODY dengan si ********* ! haish! na tahu sape? HA TGK LA sendiri.


walaupun tu cuma citer. tap tetap jugak nak NGAMOK! hahahaha. woi! penat nih dok depan tv denga ayah beletiaq. tp aku kebalkan jugak telinga ni . sebab apa. CINTA MELODY! "tiap petang ko dok ngadap tv. masa maghrib pulak tu" aku diam je. KEBAL kate kan.

SAMPAI HATI BUAT ENDING MACAM TU :'(



Ape la . sape director nye? nak jumpa bleh? hahaha. mintak maap la ye. bukan hape. citer awk tu menyakitkan hati. yg sy tgk ni pun bengong jadinya. HAHAHA. weyh. Aku pi Indon ngn NIEYNA jap.na jpe drctr tuh. then balik. hahahahaaha! DAHLA! makin lama aku dok nulis nih. bertambah2 je dosa aku. yela MEMAKI je keje. hahaha. EMO katekan . ARGHHH!!!!!!!!!! hahaha. ape pon suka sgt gan RANDY PANGALILA and CHELSEA OLIVIA :)


Chelsea Olivia - Randy Pangalila

tengok! ELANG n MELODY sweet doe!!


I HATE THIS PART !

HAHAHAHA. *devil

6 comments:

  1. x ske jugak. nak elang dgn melody . br lah sweet :D

    ReplyDelete
  2. tahu x pe. haha. skit ati tol tgk. EMO nih. wlpn citer ;p

    ReplyDelete
  3. hoho..memang bengang abess nih... :P

    ReplyDelete
  4. haha. tau x pe. rase na pok je director nye. penat2 tgk, tp ending. -.- haih. hahaha emo lk

    ReplyDelete
  5. kenapa la ramai yg x suka raffi ngn melody...comel wat...biar lah..comel wat...kdg2 mencintai bukan perlu memiliki rite...wak3...x suka elang

    ReplyDelete
  6. hahahha. ye la. ape2 la. citer je pon. kalau cter tu pandai bermain dengan emosi kita . mean berjaya la :)

    ReplyDelete