Pages

May 10, 2011

DIET :)

hello :)


xtly aku xmkn semalam. diet ktekan. GEMOK dah -.- haha. stress tao. tapi apakan daya aku ade GASTRIC. pagi tadi dlm kelas kne gastric. ya allah sakit giler. haha. tu la pasal. na sgt diet. TAPI, bukan nak diet sgt pun. malas na MASAK . hahaha.x ckup ngn gastric. aku sakit kpla 2 hari ni. lbh2 tghari. sakit sgt. then mata aku merah. haha. aku x skodeng org ea. jgn na pk bukan2 :) budak baik neh. tetttt! haha . hari ni aku x berapa na sehat. masa ada "meeting" utk hari gru aku x le na ckp sgt. tiba2 diam bukan apa. perut sakit. then kebetulan masa tu Wani ada bwk ubt gastric. so mkn la ubt tu. even aku XSUKA ubat -.- sakit pya psl. aku x tau knpe bbrapa hari ni aku salu rase nak tdo je. na stdy pon mls . TERUK kan? haha. sukati aku la~ :p hw aku makin lama makin membukit pulak. yela asyik tangguh je. haha. bila penyakit M-A-L-A-S ni ada. susa na ubt. tapi kalo ada ubt SURE! aku mkn. haha.

masa kelas CHEMIST td satu kelas kne marah. haha. gile ah. dah la cg tu garang. :D sorry~ haha. tp kenyataan. ktrg kne marah sbb salu msk kelas lmbt msk kelas. after rehat je mmg lmbt. then kne marah la. terkejut gile cg u tengking! haha! TERasa jugak sbb td msk kelas agk lwt la :(
tapi wat muka slumber dek je. haha. takut katekan. TUNDUK JE DOE! haha. x brani tgk muka cg tu. rsa bersalah. but, sbnrnya GELAK! hahaha. siot je. hari ni jugak aku x msk kelas EST! sumpah aku malas giler na msk td. kpla berat mcm batu dah! now pening jugak to memaksa diri utk berjumpa dengan Mss Laven neh :) rindu giler kat dia! haha. ape pon wa na ciaaooo dulu beb. pening~ bye! haha


No comments:

Post a Comment