Pages

Nov 21, 2010

Memories :)


kenangan terindah . 2 je yg aku mmpu ckp . haha. mereka sgt2 sporting . even penat tp ktrng ENJOY . shuq> berjaya kau hdpkan api :) hahaha. aino> thanks TOLONG panggang. :p hahaha
izzah n cikon> jd ketua . hahaha. termasuk aku la. keja duduk haha. sorry :D thanks kat cg ju join :) HAPPY! haha. after bbq , start la aktiviti makeup2 si aino n shuq. even aku penat tgu kie mkeup tp best! haha. tq2 :) cantik mkeup kau n ika tq byk amik pict :)




candid ♥ :)
dlm byk2 pict . pict ni la paling aku SUKA! suka sgt2 :) credit to ika . thanks ika ^_^
tgh GOSSIP . HAHA


-shuq-aino-cikon-izzah-azy
US!! BFF forever! insyaallah. :) ni la kwn aku yg paling sporting . haha.


aino-izzah-cg.zura-cikon-azy-shuq
ini merupakan kenangan yg paling indah bersama cg.azura :) thanks sbb join bbq ktrg. even cg pndah kmi sntiasa igt cg ^_^

No comments:

Post a Comment