Pages

Nov 18, 2010

Dinner :)

semalam aku gi dinner perpisahan kat dynasty hotel . ayah call rumah dlm 6.30 bg tau siap2 sebab kita nak gi dinner . OMG! . xready apa2 gi . mandi x smpi 10 minit! haha . *xmndi kerbau ok? >.<>

aku makeup x cam bese. gi je pok sume bnde. da cam ABC special! haha. tp ok la kot . ;) xpnh aku gi dinner rushing cam neh . =.=' ayah pon satu yg bg tau time last minute apesal . nape x gi taw masa nak gi ? :D haha.

ni pict aku makeup tah pape :)




annual dinner tu mula kol 7.00p.m ktrg sampai kol 8.00 :) hebat kan? haha. lps tu ade lucky draw . fst my dad dpt . then AKU lak dpt. syok giler! haha . then my mom . last kakak aku! kire nye sume dpt la ^_^ yg paling best aku dpt IRON! haha

kat majlis tu aku dok semeja gan org2 yg kple nye x betol! haha. gelak kan org je keje aku! haha. jaat kan? ade aku kesah :D tyme org karaoke la aku ketawa x engat dunia! haha. sedap sore . :)
oppppssss! haha. aku na nyanyi mlm tu. tapi malu lak =.='



perot aku x la knyg sgt mlm tu. coz mknn byk seafood .! haram aku nak mkn! haha. byk minom. tu jela. kembong perot . hahahaha! pict ats ni muke happy dpt hadiah. haha. iron pon iron la. smpn tok taon depan :D hahaha. k la. xde idea dah . haha
ciaow dolo ^_^

No comments:

Post a Comment