Pages

Jan 24, 2011


hye guys! :) sorry lme x update blog . lately ni bz . tp now. curik2 mse jap na update.


now da tahun 2011 . rse nye x trlmbt agi na wish HAPPY NEY YEAR! haha. lmbt 24 hari je wish ^_^




ape pon. taun ni na bkak lembaran baru. yg lame biala jd kenangan :) masa bjln dgn pntas. so jgn la buang masa yg ade. lg pun mse x leyh na ulang balek . ish . asl cam nerd sgt neh! haha.


ok2. na share la ckit sal new year nih. mse new year aku x la sambut sgt . hahaha. dok umah lipat baju je. :p poyo kan? haha. xdela. actually, mse NY aku celebrate kat Canada Hill. jao kan? haha. x jao pon la. :p rmai jugak la ktrg gi clbrate. pdhl mlm tu ade kenduri. tp x gi. haha! kazen lak tu. jahat kan? haha.


so, sekarang ni aku dah na msk 17 taon. mude lg! ok?! hhaha. aku SPM CANDIDATE :D so doa2 kan la ea. aku da jarang gak on9 skrg ni. FB x on da. ade kat blog n twitter je. so na tau ape2 sal aku bce je kat cni:) insyaallah ade mse aku update . tp wat mse skrg mmg bz ;)


tahun 2011 ni byk cabaran bg aku. x abes lagi bulan january ni dah ade mslh. tp tu la. kte kne igt " ALLAH x kan turunkan ujian pd hambanya, kalau hambanya x mampu na galas mslh tu . " kerana ALLAH yakin hambanya mampu untuk selesaikan masalah tu . maka dturunkan.
lumrah hidup la kan, xkan semua nya manis. x advanture la gi 2. so, aku take it easy la! :) insyaallah nati selesai la.


tiap taon baru ade je AZAM aku! tp tu la. x pnh na menjadi. na tau nape? haha. ake sendiri x tau nape. so , biala. just now try focus on my study . CHEMIST , BIO , +MATH , PYSIC! ni la subject2 yg aku kne focus. penat jugak la stdy =.=' sigh~ hahaha


ape pon. aku harap hari esok lebih baik dr semalam :) so, bgn2 je korang pg bce selawat . insyaallah satu hari tenang. so, aku mintak diri dulu . na wat hw. byk gler! haha . k . t jupe lagi :) tata! salam~ ;)



azy reiza

No comments:

Post a Comment